úterý 5. února 2013

Konečnáá

Tak a konečně to pomalu, ale jistě končí :) Co? ZKOUŠKOVÉ :)
Soucítím se všemi vysokoškoláky, plž vždycky jsem si říkala : Mají to super, neučí se a až pak to se nějak naučí. AHA, no tak to jsem teda podcenila :) Takže už takové hlouposti vyslovovat nebudu :D A to podtknu, že určitě nejsem na té nejlepší škole v republice :D :)
Ale co, proto na tyto dny mám plán :) Odjíždím pravidelně k babičce do Zlína :) Udělám si radost v nákupech a něco se i naučím, plž tam je svět bez internetu,skoro i bez signálu :D takže mě to neláká dívat se na to a na to :) Je tam hold klid :) A mě to vyhovuje, a nakonec nakupovat ve Zlíně není vůůbec k zahození :) Gate mě opravdu zase nezklama :) Prsten za 12,-Kč jsem hold musela mít, a kdž jsem viděla puntíkovou blůzku bylo rozhodnuté :D Jenže babi byla neoblomná, když mi MUSELA ukázat svetr, který by mi i ona upletla :D No, svetr se nenašel ale za to pásky za 29,- a to už bylo v nákupní tašce :D :)
Taky se musím pochlubit, že jsem KONEČNĚ našla diář, který by mi vyhovoval :) Z levných knih ale co :D Nikdy jsem je nepotřebovala, ale od minulého roku jsem prostě tímdle nakažená :) No ikdyž se někdy zapomenu do něj podívat ale to už je věc druhá :D
No tento týden jela k babi sestra, takže jsem zvědavá co přiveze ona :)





Pardon za horší kvalitu :) telefon asi už více nezvládne :D :)


Hned jak se mi bude chtít, tak tu přibude článek jen s písničkami :)
Gratuluju všem co zkouškové zvlááádli :)

2 komentáře: