čtvrtek 14. února 2013

Valentájn :)

Jak jsem předpokládala, tak jsem se až doteďka nedonutila něco smysluplného napsat :) Tak snad už to bude lepší :)

Dnes máme 14. února ( no jak by jste to beze mě nevěděli :D ) a tudíž přišel čas na komerční svátek typu Valentýn (nehledejte jízlivost) :D Jen prostě tento svátek moc nemusím:)
Jen mám pocit, že cit jako je LÁSKA by se měl ukazovat stále, nebo alespoň občas, a né jen kdy určí nějaký svátek :) 
LÁSKA MÁ MILION PODOB :) A já miluju tu rozmanitost života a bytí :)
Dnešek byl ulítaný, ale jsem ráda, že jsem pomohla těm, kteří to potřebovali :)
nějak mě přešla můza :D :) Ale napravím to :) 





Rihanna - Stay ft. Mikky Ekko



Tudle písníčku jsem si v poslední době hoooodně oblíbila :) Prostě má něco v sobě, co je mi tak moc blízké :) Co vy na ní? :) 






Žádné komentáře:

Okomentovat