středa 13. února 2013

SURPRISE FOR YOU:)

Možná možná bude překvapení pro váás :) Pokud se mi podaří přemluvit človííčka, ale snad jo :) Myslím, že by to mému blogu prospěla taková inovace a jemu se podělit o zkušenosti :) Je to super člověk a moc bych byla ráda, kdyby mi tu stím helfnul :) A myslím, že Vám by se jeho zkušenosti taky moc hodily :)

Takže se můžete jen a jen těšiit :)
Protože já se těším maximálně .)
Tak co chtěli byste? :)))
No tak hrstka mých drahých followers se snad zlobit nebudee :))
Tak držte pěstii :)




Pár pics pro hezký den :)


1 komentář:

  1. Hello my dear follower! I'd like to tell you that i've changed my blogspot address from www.couragetoenter.blogspot.cz to www.andie-chambers.blogspot.cz , but don't worry, the blog is still the same, just another address because of some people who tried to destroy me. I hope u will love my blog for the future as well. Have a nice time. Andie :) //

    Ahojky moje milá čtenářko. Ráda bych ti sdělila, že jsem svou adresu blogu změnila na www.andie-chambers.blogspot.cz. Bylo to z důvodu napadení mého soukromí. Snad už to bude v pořádku. Přeju krásný den :)

    OdpovědětVymazat